I.Boice | Iranian Boice Community


دیروز پنجمین سالگرد آنلاین ویدیو پلتفورم چینی IQIYI بود و از اونجایی که یونگ هوا مدتیه اساسی با چینی ها وارد همکاری شده, پیام تبریک داده و البته یه ویدیو هم برا همین ماجرا بازی کرده!

جالبه بدونید این کانال اینترنتی چینی, از سال 2010 کار خودش رو شروع کرده و روزانه بیش از 50 میلیون بازدید داره! در طی هر 24 ساعت نزدیک 1.28 بیلیون ساعت ویدیو بر روی این کانال مشاهده میشه!

هر ساله هم جشنواره ای برگذار میکنه خود CNBLUE در آخرین جشنواره اش جایزه گرفتن!

http://data.en.yibada.com/data/images/full/13683/iqiyi1-jpg.jpg

لینک دانلود ویدیو ها:

.Dream Ver:

 

 

مصاحبه:

 

 

پشت صحنه:

 

 

پیام تبریک یونگ هوا:

دانلود این ویدیو:


نظرات شما عزیزان:

نیکا
ساعت6:38---23 خرداد 1394
من دیگه هیچ حرفی ندارم ...... ای خدا دلم،،،
پاسخ:خخخخخخخخخ...باورتون میشه من هنوزم این رو ندیدم....اما حتما میبینم :D


پوران
ساعت23:31---22 خرداد 1394
وای من اینقدر خندیدم ک نگوووو پشت صحنه اش خیلی خوب بود !! پسره ی دیووونه
پاسخ: خخخخخ والا خودم هنوز ندیدم! فقط یه سره آپ کردم و گذاشتم! اما اگه تو بگی خنده داره لابد هست دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 22 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com